torsdag 11 juli 2013

Achtung, laser!

Doktor Laser är officiellt avundsjuk. Doktor Laser vill också ha ett sådant ställe att spela på. En vacker dag, en vacker dag ...

Utrustningen är på gång åtminstone, så delmål nummer ett är ju att bygga ihop ett fullt fungerande Milestag-kompatibelt gevär. Lyckas den planen så är jag ju bevisligen kapabel att konstruera fler, så då blir det till att skaffa ett gäng till, samt börja leta intresserade spelare i närområdet. Dessutom skall jag givetvis tvinga med det gamla gardet på dumheterna när tillfälle ges. När jag väl fått hem utrustningen kommer jag att försöka dokumentera bygget efter bästa förmåga. Än så länge tänker jag inte avslöja vad jag planerar att använda för vapen som skal, men som ledtråd kan jag säga att det kommer vara väldigt... tyskt.

Tills dess tänker jag fortsätta att nörda ner mig i videos från CMP Tactical:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar