torsdag 28 november 2013

Ska vi jaga xenomorpher?

Er ödmjuke skribent har ägnat sig åt lasermodifikationer av det mer estetiska slaget sedan LTARlyte PRO blev färdig. Det har nämligen blivit dags att få arsenalen av Master Blasters att inte längre enbart se ut som leksaker. För den som glömt kan jag friska upp minnet och påpeka att den ser ut så här i originalutförande:

Häftigt utformad, fjolligt färgad.
Den har flera gånger beskrivits som Lazer Tags motsvarighet till BFG och gick i undertecknads laserkrets under det älskvärda namnet Boomstick. Nu har jag tagit mig an att snygga till de små liven, och har således blivit utseendemässigt färdig med den första:
Den kära nummer 1. Inte för att jag skaffade den först, utan för att den låg närmast till hands.
Inspirationen till färgschemat kommer i första hand från, just det, Aliens... Den ser hur som helst avsevärt mer elak ut nu än innan. Dock ska nämnas att jag ska göra några små, tekniska modifikationer till den också, men vad det är hemlighåller jag tills vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar