fredag 3 januari 2014

Officiell arsenal är officiellt halvfärdig

Gevär nummer 1 till 4 är nu helt färdiga, kompletta med ny färg, lysdiod för mynningsflamma och fungerande uttag för extern sensor. Notera dessutom att nr 1 numer är utrustad med ett rödpunktssikte, hittade ett billigt som passar, och fler är på väg nu. Det innebär alltså att jag är halvvägs igenom projektet med att bygga någon form av "officiell" utrustning av Lazer Tag Team Ops-prylarna. Lag 1 är klart, med andra ord. Ska fixa till fyra Master Blasters med samma modifikationer, även om jag nog latar mig och nöjer mig med att måla dem svarta, utan att lägga till de gröna områdena.
Boom! Boom boom! Boom!
Utöver dessa har jag även kommit över fyra IRT-2X som jag börjat göra samma modifikationer på, där planen är att montera på små gevärsstockar och förvandla dem till små K-pistar - antingen för att bygga utrustning för ett separat lag, eller som extra utrustning för de två andra lagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar