lördag 19 oktober 2013

Rapport från laserfronten

Den gode doktorn kan meddela att det till slut anlänt lite laserprylar; De tre Master Blaster-gevären, samt en Lazer Tag LTAR. Min vana trogen satte jag igång att operera direkt. Och min vana trogen lyckades jag göra pannkaka av alltihop, främst då jag fattade det idiotiska beslutet att börja leka lite för mycket med sensorerna av diverse anledningar. Nu har jag tre Master Blaster-gevär, och en påse med plast- och elektronikskrot istället.

De "goda" nyheterna är ju att jag inte behöver förvara ett gammalt leksaksgevär från 80-talet någonstans längre. De dåliga nyheterna är att jag nog begått någon form av kulturskändning genom att ha sönder det. Nåväl, man lär sig av sina misstag. Ska jag göra gevär av LTAR i framtiden så går jag nog den enkla vägen och försöker montera dit gevärskolvar eller dylikt på dem istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar